Το καφεδάκι.


    Όταν το ελληνικό παλιό σινεμά «ψήφιζε» Γκόρτσο, Μαυρογιαλούρο και  Καλοχαιρέτα - Instanews.gr                              Το καφεδάκι.
Πως είπες κύριε σερβιτόρε; Ο καφές μου είναι πληρωμένος; Από ποιόν; Δεν περιμένω ούτε επιτρέπω σε κανένα να πληρώσει το δικό μου τον καφέ. Και γιατί να μου τον πληρώσουν, για μπατίρη με περάσανε;
 Ποιος είπες τον πλήρωσε; Ο κύριος με τη ρεπούμπλικα και τη κόκκινη γραβάτα; Α! τώρα μάλιστα, κατάλαβα. Ο κύριος Κίμων, ο βουλευτής μας. Που ήσουνα κύριε Κίμωνα; Από πού μας κατέβηκες σα φάντης μπαστούνι; Τέσσερα χρόνια είχαμε να σε δούμε. Μαύρα μάτια κάναμε.
Που ήσουνα λέει; στη Βουλή; Ποια Βουλή ρε όρνιο; Εγώ κάθε μέρα στην τηλεόραση άδεια τη βλέπω τη ριμάδα. Κάνα δυο φωνάζουν και δεν αφήνουν τους άλλους πέντε έξη, τόσοι περίπου είναι απ’ τους τρακόσους, να κοιμηθούν με την ησυχία τους. Αλλά κι όσες φορές πέρασα απ’ το γραφείο σου, όχι για ρουσφέτι αλλά για μια καλημέρα, ήσουν απασχολημένος λέει στα υψηλά σου καθήκοντα και δεν είχες καιρό να με δεχτής. Έτσι μου είπε εκείνος ο καθηγητής που τον πληρώνω εγώ ο φορολογούμενος για να μάθει στα παιδιά μας γράμματα, και τον έχεις εσύ και φυλάει το δικό σου γραφείο. Άσε τον χασομέρη προστάτη αστυνομικό, που άλλοι αγωνίζονται κι αυτός κάθεται.
Και ποια τα καθήκοντά σου ρε δαμάλι, για να μη σε προβιβάσω σε κάτι πιο σοβαρό, συ δε ξέρεις να μοιράσεις δυο γαϊδουριών άχυρα, σ’ όλα λες ναι, και θα σώσεις την Ελλάδα; Ούστ από κει. Μωρέ που σε βρήκαμε;
Ορίστε; Τα παραλέω κι είμαι ακατάδεκτος; Δε τα παραλέω καθόλου αγαπητέ Κίμωνα, κι ούτε θέλω να μου πληρώσεις τον καφέ, γιατί σκέφτηκες, εκλογές έρχονται, ας βγω παγανιά να κεράσω τα κορόιδα κανένα καφέ, να μοιράσω κάμποσες καλημέρες, να πω κάμποσα ψέματα κι άφθονα θα, να στείλω χαιρετίσματα με τη χήρα στο σύζυγό της, και να ρωτήσω το γεροντοπαλίκαρο τι κάνει η σύζυγος  και τα παιδιά, για να με θυμηθούν στις εκλογές, και να με ψηφίσουν, κι άμα με ξαναδούνε να με γράψουνε. Θα ‘με απασχολημένος στα υψηλά μου καθήκοντα. Έτσι σκέφτηκες κύριε Κίμωνα, και μένα δε με γελάς.
Που είσαι σερβιτόρε; Δώσε τα δυο ευρώ στον κύριο Κίμωνα και δεν επιτρέπω σε κανένα έστω και να νομίζει ότι θα πάρει την ψήφο μου για ένα καφέ. Άντε να μη σε στείλω από εκεί που ήρθες, Καλοχαιρέτα του κερατά.
Ουφ, μπήκα να πιώ ένα καφεδάκι να ηρεμίσω και τώρα θέλω ένα βαρέλι.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τζαμί στη Σάμο.

Πως χτίστηκε ο Προφήτης Ηλίας του Κέρκη.

ο προσκύνημα του Τζωρτζ Μπους στη Αγία Παρασκευή στο Μαραθόκαμπο